LG G6 eller Huawei Honor 8 Pro

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av RealMagic, 25 aug 2017.

  1. RealMagic

    RealMagic Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 dec 2014
    Inlägg:
    98
    Mottagna gillanden:
    10
    Som Topic lyder ,om det står mellan dessa,vilken ska man välja? Min nya lur fungerar inte,provat allt som inte kräver någon teknisk bakgrund,utan framgång med ett nätverk som ballar ur hela tiden. SÅ nu får min Xiaomi som jag är nöjd med egentligen,fungera som extra surfplatta. Har ni något annat vettigt tips på schysst lur med minst 5.7 tums skärm som dessutom är lite halvvettigt pris på och som dessutom är lite premium,så är jag även öppen för förslag :)
     
  2. onroads

    onroads Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 maj 2011
    Inlägg:
    424
    Mottagna gillanden:
    100

    MINA ENHETER

  3. Tobbe.halmstad

    Tobbe.halmstad Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 aug 2017
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    1
    God morgon RealMagic!
    Jag har själv precis suttit i den sitsen. Vilken mobil just nu på marknaden är en vettig ersättare till min Nexus 6p? Efter att haft min Nexus i 2 år med fingeravtrycksläsaren baktill, så vägde det in en hel del. Att han den framtill känns skumt och med s8's placering intill kameran känns riktigt illa med tanke på fläckigt på linsen. En Essential Phone hade varit kul, men enligt många så är den lite buggig i testerna. Kollade runt en del på alla möjliga mobiler i ett par veckor. Jag förbokade LG G6 till tjejen i april, och när hon fick hem den så kändes min Nexus så oerhört stor! Så jag ville han nåt i stil med G6an. Efter mycket jämförande så är jag nu en väldigt nöjd ägare till en LG g6. Den är snygg, du har en 125 graders kamera, 4gb ram och snapdragon 821 processor. Visst, det är inte de senaste specsen, men den hänger med utan problem! Och priset är riktigt bra på dom nu! Jag förnyade mitt abonnemang genom Elgiganten och fick med en LG Watch Style (smartklocka) och ett par Bang Olufsen hörlurar! En riktigt bra deal! Även om jag inte fått med dom sakerna så hade det nog slutat med en G6a oavsett. Så jag röstar för en G6a för dig
     
    bernard gillar detta.
  4. flipp

    flipp Android Expert Moderator

    Blev medlem:
    17 jan 2010
    Inlägg:
    10 432
    Mottagna gillanden:
    8 367
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    G6 har ju en annan aspect ratio så skärmen känns mindre än en "normal" 5.7-tummare. Om du kan tänka dig att importera så är Xiaomi Mi 5S Plus och Meizu Pro 6 Plus riktigt prisvärda. De har ungefär samma formfaktor som Honor 8 Pro men kostar mindre ($300-$350).
     
    bernard gillar detta.