Fick hem en ny telefon idag, därmed är det dags att sälja min Nexus 5 och även ett Sony SWR10 som jag fick med den nya luren.
Nexus 5 - 16gb, svart, köpt 3/1 (+/- nån dag) 2014, skärm och baksida i perfekt skick, har dock tyvärr drabbats av de inte helt ovanliga sprickorna i ramen, två vid SIM-luckan, två vid volymknappen och tvärs över mikrofonen där uppe. Sannolikt orsakade av ett skal som monterats på och av... Det finns även ett ytterst litet märke i ramen på vänstra sidan. Alla dessa skavanker är så små att de absolut inte märks om man inte försöker, och syns på bilderna jag bifogat. Sitter ett skydd av härdat glas på, utan bubblor eller dammkorn och dylikt. Två stycken QI-laddare medföljer,
Nokia DT-901 och
Samsung Charging Pad. Även några 0,3mm "skal" skickas med, utan kostnad. Kvitto och kartong finns.
Sony SWR10 Smartband - Helt nytt, men i bruten förpackning. Följde som sagt med min nya telefon jag fick hem idag.
Bud gäller på båda.
Finns i Luleå, men är omkring Lund mellan 29/1 och 1/2. Det är även där jag har kartong etc. till min Nexus 5, så försäljning av den får nog vänta till dess. Kan skicka om så önskas.
Visa bifogad bild 8785
Visa bifogad bild 8786
Visa bifogad bild 8787
Visa bifogad bild 8790
Visa bifogad bild 8791
Visa bifogad bild 8792
Click to expand...