Fast det betyder ju inte att jag har full mottagning hela tiden. Men iaf inget som jag märker av, eller kanske nån gång men inget som är hela tiden.
De jag märkte var när den låg på bordet hade ja full mottagning, plocka jag upp den i vänster handen droppa den 2-3 pinnar i mottagning. :/
Någon som vet om man kan ha en klocka som på MIUI temat, lite retro style...utan att roota och sätta in rom osv osv. Nån som vet?
Okej. Irriterande är det iaf i viss mån. och hoppas verkligen det försvinner med gingerbread uppdateringen, när du den kommer? Nån som vet?
Den här telefonen borde ha en egen tråd. Verkar grymt prisvärd. En swedroidrecension vore inte heller fel. :-)
Var ett smartphone test i Råd och Rön. Blacken kom på delad andra plats med 2x. Samsung s2 kom etta Det är helt klart en mkt bra tele som tyvärr kommit lite i skymundan. Iof skiter jag fullständigt i det. Jag är kanonnöjd och det är det som är viktigt
Absolut så länge man är nöjd själv så spelar det ju ingen större roll om den får mer eller mindre syn på sig. Jag har inte haft något problem med den förutom det att det kommer upp lite då och då att digital klockan inte kunde startas och msåte därför stängas av (oftast i början när man startar telefonen). Men det är säkert en bugg som fixas till Gingerbread som jag hoppas kommer snart Annars snabb, snygg, lätt, tunn..gillar även LGs Launcher, passar mig bra.
Skickade ett mail till LG och frågade när Gingerbread uppdateringen kommer ill blacken. Fick detta svar: Det preliminära datum för en uppdatering 2.3 Gingerbread är under mitten/slutet av denna månad. Hmmm, vågar man hoppas?
På CyberPhoto - Digitalkameror, videokameror och fototillbehör. Personlig service på nätet! så finns den vita P970 för endast 1999:-. Sjukt bra pris, funderar själv på att köpa den även att jag inte behöver den för jag har en HTC Inc S
va på väg hit för att tipsa om detta också. oslagbart pris för en så här bra telefon, dessutom är det den vita varianten som jag tycker är jävligt clean, har själv svarta. nu när det finns en bra rom (Nova) för telefonen gillar jag den som fan och snart kommer 2.3 och förhoppningsvis även CM.
hehe, ny med android också antar jag? gingerbread är bara ett annat namn för android 2.3 och det finns inte till optimus black än. den kör android 2.2 som kallas froyo.