LG Optimus One P500 och LG Optimus Chic E720

Diskussion i 'Optimus One' startad av Budthai, 18 okt 2010.

1. Budthai

Budthai Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Mitt första inlägg här, har läst massor dom senaste månaderna men inte reggat mig förens nu! Har ju självklart en fråga eftersom jag tog mig tiden att regga mig :)

Någon som provat en LG Optimus One P500 eller LG Optimus Chic E720? Befinner mig i Bangkok den mesta tiden och priserna på LG lurar är väldigt bra gemfört med här hemma i svearike! Hittar bara massa italiano sidor om dessa.

Någon som har länk till Engelsk eller Svensk recension?

Mvh

2. karlssson

karlssson Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

http://www.mobil.se/nyheter/LG-Optimus-One-Testrapport-1.372648.html
    http://www.techradar.com/news/phone...-phones/hands-on-lg-optimus-one-review-716089 Alltid något sa han som såg Åmål:cool:

Last edited: 18 okt 2010
  3. m9325

m9325 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Vad är priset i Bangkok? Här i Sverige bästa pris just nu c:a 2200 kr enl Pricerunner.

mvh Lelle

4. kickigo4par

kickigo4par Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag har en LG optimus one P500

Jag har köpt en till min son för att han på ett billigt sätt skall kunna surfa på laptopen i skolan m h a mobilabonnemanget. Detta funkar bra. Han är helnöjd med övriga funktioner spel, spotify, alla appar o s v. Många av hans kompisar har sony X10 mini men han tycker att denna är mycket bättre.

Jag tycker den verkar bra. Menyerna flyter på bra. Skärmen är bra. Har dock ej testat utomhus så det vet jag inget om. Android 2.2 är kanon!

Har litet gummikänsla på höljet som gör att att den ligger stadigt i handen då man ska hantera den med en hand vilket funkar bra.

Medföljande tangentbord kunde vara bättre men finns att ladda ned andra på Market.

För att vara en 3MP kamera är den ok då den har autofocus vilket är ett krav för att många apps ska kunna fungera bra såsom Google Goggles etc.

Medföljer gratis dokumentläsare för Word, Excel, PPt och pdf- filer.

Mycket smartphone och Android för pengarna!

5. Poptot

Poptot Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    74

MINA ENHETER

Flyter spelen bra på den? Är lite sugen på en själv, som första android.