Ursäkta mig, men vad exakt vill du att jag ska svara när jag redan försökt förklara
gång på
gång? Jag kan lika gärna avboka Optmius 2X och vänta på den där skitfula Thunderbird eller vad den nu heter. Eller på den där Samsung-telefonen som också kommer ha ARM:s nyaste CPU.
Försök förstå mig rätt: Den främsta anledningen till att jag ville ha en LG Optmius 2X, är att den har 8GB internt minne där jag kan flytta över alla mina apps istället för att genomlida ännu ett år med min HTC Desire som bara har 512MB. Sen att den hade dual-core med Tegra 2 var bara
bonus.
Egentligen var jag ju sugen på Nexus S. Jag hade planer på att importera den från USA då jag har släktingar där efter att ha i princip varit delaktig i
denna tråd, men sen kom LG Star-förhandstitten på Engadget och då beslöt jag mig att vänta lite.
Jag ville faktiskt betala 5500 för en telefon med annorlunda design, 16GB internt minne och samma specar som en SGS, mest på grund av det lilla helvetet jag haft med min HTC Desire.
Har du förstått mig bättre nu? Nej, LG Optmius 2X kommer inte bli bäst i mars eftersom då kommer komma en annan telefon, å efter det en till å till sommaren kommer iPhone 5. Så mkt kommer hända, men generellt sätt är LG Optmius 2X (jag fick den för 4615 kr) riktigt prisvärd med tanke på vad den har.
Click to expand...