Fråga: LG Urbane med Galaxy Note 4

Diskussion i 'LG' startad av nordqvisttaxi, 13 dec 2015.

  1. nordqvisttaxi

    nordqvisttaxi Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 apr 2015
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    4
    Hej!

    Är det någon som vet om det är några problem att ha klockan kopplad till telefonen samtidigt som ett bluetooth headset?

    Jag kan tex inte ha telefonen kopplad till bluetooth headset samtidigt som den är kopplad till bilens handsfree. Det gick med iPhone som jag hade innan.

    Mvh Michael
     
  2. maccis

    maccis Ultra Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 aug 2009
    Inlägg:
    1 357
    Mottagna gillanden:
    733
    Operatör:
    Telia

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Du kan väl välja om du ska ha medialjud eller telefonljud och till vilken enhet man ska skicka det.
    Görs i bluetooth inställningarna. Man trycker på kugghjulet.

    Läste ditt inlägg igen, problem med klockan och ett bt headset är inga problem. Men två "telefonenheter" kan vara ett problem.
     
  3. boltis

    boltis Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 okt 2010
    Inlägg:
    479
    Mottagna gillanden:
    182

    MINA ENHETER

    Jag har min Urbane kopplad till min note Edge samtidigt som mitt headset. Ett Plantronics voyager legend. Så inga problem för mig ivf.
     
  4. walle.puh

    walle.puh Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jun 2010
    Inlägg:
    48
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Det verkar som ett litet feltänk. I ljud fallet måste telefonen veta till vilken enhet ljudet skall skickas. Media resp telefon. Bilen kan bara vara kopplad till en i taget per kanal så är det med telefonen också dvs inte skicka ljudet både till ett headset och bil eller andra enheter. Det har inte med iPhone eller Android mm att göra. Se blåtand som en kan och logisk högtalare kabel som måste skiftas om
     
  5. nordqvisttaxi

    nordqvisttaxi Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 apr 2015
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    4
    Tack för svaren