Liberty 3 pro eller nothing ear

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Fr3dr1k, 7 jul 2022.

  1. Fr3dr1k

    Fr3dr1k Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 sept 2021
    Inlägg:
    359
    Mottagna gillanden:
    167
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google pixel 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google pixel 6
    Sitter och kollar på liberty 3 pro och Nothing Ear (1) men det var banne mig inte lätt att bestämma sig. Dom kostar ju lika mycket. Dock har jag läst att båda kan ha problem med uppkopplingen ? Mycket positiva omdömen om båda om man kollar på nätet dock. Men hur mycket kan man lite på dom ? Så nu undrar jag om någon testat nån av dessa och kan ge lite input ?
     
  2. F-Forward

    F-Forward Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2010
    Inlägg:
    2 082
    Mottagna gillanden:
    2 115

    MINA ENHETER

    bernard gillar detta.
  3. Fr3dr1k

    Fr3dr1k Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 sept 2021
    Inlägg:
    359
    Mottagna gillanden:
    167
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google pixel 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google pixel 6
    Kollar jag igenom den så verkar det som sticker ut mest vara Βluetooth latency vid streaming videos... Kollar ju en del youtube på telefonen kommer detta påverka detta ? Finns ju inget värre än en video där ljud och mun rörelser inte matchar.
     
  4. Dnsssm

    Dnsssm Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2019
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    3
    Hade Nothings earbuds för några månader sedan, parade med en OnePlus 8 pro. Trots att de pushade ut minst en uppdatering under den korta tid jag hade kvar lurarna (lämnade sedermera tillbaka dem på Kjell och fick tillgodokvitto) var det ingenting annat än helt oacceptabla buggar i mjukvaran som gjorde att de dessvärre var mer eller mindre obrukbara. Skulle gissa att en googling på detta eller en koll på recensioner av deras egna app för lurarna kan ge dig ett förhandsbesked om hur läget är nu. Kanske har det löst sig, för ambitionen och viljan att fixa buggarna råder det inga tvivel om att det var genuint. Skulle säga att det är ett företag som gör mer åt buggiga produkter än något annat företag jag stött på, men tyvärr blev det inte bättre utan nya problem tillkom när gamla buggar blev squashade osv.
     
  5. Dnsssm

    Dnsssm Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2019
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    3
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nothing.smartcenter

    Se recensionerna. Det är samma typ av problem som jag hade. In ear detection som tolkar fel hela tiden och stoppar musik fastän du har lurarna i öronen, transparency mode och ANC som av sig självt hoppar ut och in i respektive läge utan attt du rört något eller velat att det ska ske, med mer. Väldigt tråkigt eftersom lurarna är gedigna och prisvärda "egentligen", det känner man verkligen.
     
  6. Fr3dr1k

    Fr3dr1k Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 sept 2021
    Inlägg:
    359
    Mottagna gillanden:
    167
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google pixel 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google pixel 6
    Det vart liberty 3 pro för min del. Känns bra än sålänge
     
    bernard gillar detta.