Aj aj.. Du har mixat sönder en mina favoritartisters bästa låtar Pendulum - The Island Pt. 1 Tror pendulums låtar mår bäst av om de får stanna i rätt genre, dvs DnB . Men hatten av för initaivet dock
The Island Pt. 2 är bättre! Gillar inte pt. 1 så otroligt mycket. Valde att gå med i deras remixtävling, därav remixen
Fyller på tråden med lite ny och fräsch musik! Digital Enlightenment http://soundcloud.com/etzolin/digital-enlightenment
Tack så mycket! Jag finns på Spotify, här har ni en länk. Det som finns där börjar bli rätt så gammalt nu, men jag har planerat att lägga upp mer där inom sin tid. Det enda som fattas är tid och material, vilket jag tänker fixa så fort skolan är ur vägen!
Öka tempot! Vill ha allt! Gillar musikstilen. Den är inte helt unik men ändå unik på något vis. Du har lyckats helt enkelt! Kör vidare!
jag har sagt det tidigare i tråden, men säger det nu igen.. : ) Gillar dina låtar som fan..Jag lyssnar mestadels på hardstyle, men låtarna du har gjort har fastnat i mitt hjärta ;D
Gjorde en remix på "Fight Club Is Closed" av Dada Life, hoppas ni gillar den! Dada Life - Fight Club Is Closed (But I'm Still Happy - Etzolin Remix) by etzolin on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Ännu mer musik, det senaste är en housebanger Psyched by etzolin on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Jävlar så bra! Sitter å lyssnar med min dotter på 1 mån, hon jollrar som tusan så det är ett bra betyg från henne med
INte illa alls Håller själv på med musik, Handsup och electro/house faktiskt Mestadels till skivbolag.