Liten One Plus?

Diskussion i 'OnePlus Allmänt' startad av ruva, 11 feb 2020.

1. ruva

ruva Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    247
    Operatör:
    Vimla (Se) och DNA (Fi)
    Telefon:
    One Plus 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla (Se) och DNA (Fi)
    Telefon:
    One Plus 6
    Telefon 2:
    Nexus 6P
    Telefon 3:
    iPhone SE
    Platta:
    Samsung Tab S2
    Var det inte på gång med en mindre OnePlus? Finns ju ingen 4-4,7 tums mobil längre (finns snart inga under 6.5 tum). Jag har en iPhone SE och den är väldigt perfekt i storlek även om skärmen är liten. Sedan att man spyr på IOS går ju inte att hjälpa :)

bernard gillar detta.
  2. benjig

benjig Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Väntar också på att dom ska släppa en mindre modell. Bytte ifrån Oneplus 7 då den var för stor för mig till en Samsung S10E. Storleken är perfekt, men skillnaden mellan telefonerna är stört stor. Samsungen känns som en två år gammal mobil redan från start, sjukt seg och man känner allt bloatware som ligger bakom. Saknar oneplus!

bernard gillar detta.
  3. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    27 945
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Google Pixel 3

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Google Pixel 3
    ROM:
    Stock
    Platta:
    IPad Pro 12.9
    ROM:
    IOS 14
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Jag diggar Samsungs line-up i år med tre modeller. Det enda tråkiga var att kameran inte var identisk på alla tre.

Det vore utmärkt om fler kunde köra på samma upplägg framöver.

Bjässe/übertelefon | Normalstor | Kompakt

Jag köpte tidigare alltid den största modellen, men håller mig sedan två år tillbaka till de mindre Pixel-modellerna. Är väldigt skönt att ha något som funkar i de flesta typer av fickor och som man smidigt kan sätta om armen vid träning etc. För att inte nämna vid resor och dylikt då man ofta behöver fippla med telefonen medan man rör sig och samtidigt håller i annat.

jnsson gillar detta.
  4. benjig

benjig Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3
    I mitt fall vart storleken väldigt påtaglig när man släpar på ungen i andra armen och samtidigt vill hålla ett stadigt grepp om telefonen i andra. Min hand räckte inte för att hålla ett bra grepp om Oneplusen samtidigt som man knappar på den, däremot är <6" perfa och jag känner aldrig att jag är påväg att tappa den.

bernard gillar detta.