Problem: Ljud pausas vid uppspelning

Diskussion i 'Galaxy S5 - Allmänt' startad av wångö, 31 jul 2016.

  1. wångö

    wångö Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 aug 2009
    Inlägg:
    281
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Hej

    Har ett problem. När jag lyssnar på musik i bilen så pausas spotify sporadiskt och man får trycka play igen vilket är tråkigt. Detta gäller även när jag kör tune in radio. Det händer både via bluetooth och aux kabel.
    Har läst att radioplay appen ställde till det för endel, men den har jag inte, har även läst att man inte skall ha volymen på högsta (det har jag alltid haft) och även provat det men problemet uppkommer ändå.
    Apparna är avinstallerade och installerade igen och vad gäller spotify händer det både vid nedladdade spellistor och ej nedladdade. Problemet uppkom för ca 1-2 veckor sedan. Telefonen är nollställd när senaste uppdaterigen kom men det var längre tillbaka än så..
    Någon som vet vad problemet är? Känns tråkigt att installera om telefonen igen...
     
  2. jogge

    jogge Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 nov 2012
    Inlägg:
    762
    Mottagna gillanden:
    493

    MINA ENHETER

    Jag kör alltid spotify i bilen på högsta volym och den bryter någon gång bara och då är det när jag tappar täckning helt i ett par minuter, annars funkar det bra. Har du bra täckning? Testa att köra offline helt. Spotify uppdateras ju då och då, testa med en äldre version.