Säljes: Logitech Revue (Google TV)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av gunnar-medial, 17 sept 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. gunnar-medial

    gunnar-medial Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jun 2009
    Inlägg:
    137
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Hej jag har två st Logitech Revue Google TV-boxar till salu, i bra skick.

    Mkt bra box för den som vill utveckla Android-applikationer och vill säkerställa att det fungerar att ladda ner den utvecklade appen från Google Play och köra på Google TV. På sätt vet man att man publicerat appen med rätt attribut för att den skall listas som nerladdningsbar för användare av GoogleTV-enheter och att den fungerar som tänkt på en stor TV-skärm och med tangetbord. Även oumbärlig för att i riktig Google TV-miljö kunna debugga applikationer under utveckling.

    Man kopplar boxen till sin TV med HDMI och kan ladda upp/debugga Android-applikationer till boxen över Wifi från sin dator. Fungerar mkt bra.

    Kolla min utvecklar-guide för Revue: http://www.googletvforum.org/forum/...ogletv-applications-using-logitech-revue.html

    Förstås även användbar som konsumentpryl mellan en vanlig HDMI-ansluten TV-mottagar-box och en TV med HDMI-ingång. Google TV i denna form fungerar som en "companion box" som lägger till Google TV till en redan befintlig kombination av TV-box och TV där video från befintlig box kan passera genom Google TV-boxen eller med Google TV funktionerna blandat ovanpå video. Mkt användbart för surfing, att streama film från webben eller att använda kraftfulla Android-appar som kan streama film eller TV-kanaler.

    Senaste Android 3.2-uppdateringen till boxarna förbättrade prestanda med bättre hårdvaruacceleration så Revue är bättre än någonsin.
    Snart kommer Google TV i Europa och då är det bra att ha koll på den app-plattformen för TV. Man kan även ansluta externa hårddiskar och minneskort via USB som även kan nås från Android-appar.

    Det finns optisk ljudutgång.

    Pris: 1000 kr per styck i originalkartong med tangentbord och nätdel.

    Frakt 150 kr per styck eller hämtas i Kista, Stockholm.

    Betala till bankkonto eller PayPal eller kontant vid hämtning.

    Gunnar 0733-406530
     
    Last edited: 17 sept 2012
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.