Vilken version rekommenderar ni? Det är inte möjligt att flytta programmet till minneskortet? Tar ju sån satans plats på Desire... :/
23MB om man skall ha alla tre, blir till att äga i omgångar. Tycker inte 90 spänn är så mycket så kan tänka mig att köpa alla 3 men vill inte ha dem installerade samtidigt då det tar för mycket utrymme. Men visst är det så, Om jag köper en app, för att sen avinstallera den. Då kan jag installera den i framtiden utan att behöva betala? mgman
Möjligt nu att flytta till SD kortet. Det var snabbt uppdaterat. Följdfråga: kan jag med X10, och 2.1 använda detta, dvs spara till SDkort och hur gör jag?
Hoppas det inte är samma fotbollsfrågor som i de riktiga kortaskarna, där det är flera graverande faktafel och direkt felaktiga svar på minst en handfull frågor.
Vi spelade Lite-versionen på släktfest nu i helgen, men frågorna tog slut rätt så fort så jag köpte MIG 1. Måste säga att det är rätt så prisvärt, särskilt om de fixar till appens starttid lite, är i värsta laget just nu.