konversation mellan mig och HTC:
Som gammal Iphone användare så kan jag ju säga att jag inte är direkt imponerad av er telefonservice! Har haft min HTC One redan 2 gånger på service! Första gången så hade linsskyddet trillat bort och kamerans autofocus fungerade ej, allt blev bara suddigt! Då den kom tillbaka från service så var det nytt linsskydd på men då fungerade inte mikrofonen mera + att kamerans autofocus fortfarande inte fungerade! Skickade in den en 2:a gång! Då den kom tillbaks fungerade mikrofonen men fortfarande samma problem med kamerans autofocus och suddiga bilder! Kontaktade HTC via chatten och då sa de att jag får gå till min leverantör och göra en reklamation! Men det fick jag inte!!! Utan måste skicka in den en 3:e gång på service!!! Då de sedan också skrivit på båda servicerapporterna att "er telefon är testad efter service och fungerar som den skall är det ju dessutom riktigt pinsamt!! Hur många gånger behöver ni på er? Eller är det tredje gången gillt som gäller? Hade större förväntningar på en så pass dyr telefon men är riktigt jävla less och besviken!!!
Last edited: Aug 27, 2013