Manual?

Diskussion i 'Samsung' startad av Strv 74, 15 feb 2011.

  1. Strv 74

    Strv 74 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 feb 2011
    Inlägg:
    47
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Som helt ny med Samsung Tab och med Android så är man hänvisad till manualen för att lära sig. Den är milt uttryckt lite "fattig". Finns det någon mer omfattande manual som faktiskt ger information om hur man gör? Just nu har jag fastnat i frågan om det går att flytta anteckningar från memo till dator. Memo verkar inte vara en android grundfunktion utan verkar vara samsungs egen eller har jag fel? Har kollat Android User Guide och hittade inte den där. Startsträckan med den här apparaten verkar vara längre än med vanliga datorer som man är van vid eller en iPod som jag också har.
    Vet att det är en "rookie" fråga men hittade inget i FAQ heller.
     
  2. Donre

    Donre Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2011
    Inlägg:
    763
    Mottagna gillanden:
    84

    MINA ENHETER

    Det enda jag kommer på är att skicka memot med bluetooth eller kanske ladda upp det på dropbox. Båda alternativen dyker upp när jag klickar och håller inne på memot. Du har rätt i att memo är en samsung app. Om du inte gillar just den finns det bättre alternativ på market.
     
  3. dhanjel

    dhanjel Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 dec 2009
    Inlägg:
    1 414
    Mottagna gillanden:
    278
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 11

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 11
    Tror inte det går via Memo. Ett tips är att tex testa Evernote istället.
     
  4. 24-seven

    24-seven Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 okt 2010
    Inlägg:
    109
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Måste väl ändå gå att synka "anteckningar" mot exchange? Har inte gjort det själv på min SGT men utgick från att det fungerade precis som på andra telefoner...?