Market fast på 2.3.4?

Diskussion i 'Desire S' startad av gorgias, 28 aug 2011.

  1. gorgias

    gorgias Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 dec 2010
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Det har ju kommit nyare versioner av market. Har någon lyckats få uppdateringen till desire s eller är det HTC som sköter det?

    Jag testade att uppdatera manuellt men jag tycker inte att den versionen funkar helt 100%. Den står och tuggar mest hela tiden.
     
  2. Zinken

    Zinken Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 dec 2009
    Inlägg:
    305
    Mottagna gillanden:
    41

    MINA ENHETER

    Min är också fast på 2.3.4 - det är väl inte ens senaste versionen innan layoutförändringen? Har för mig att det är 2.3.7 som är den med nytt utseende.

    Men jag kanske är ute och cyklar - samtidigt säger de flesta att den nya är seg så det gör mig inget...
     
  3. magkliarn

    magkliarn Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 dec 2010
    Inlägg:
    221
    Mottagna gillanden:
    16

    MINA ENHETER

    Min nya Desire S är också på 2.3.4.
    Det som är lite kul är att min gamla lur, Legend, har version 2.3.6.
     
  4. gorgias

    gorgias Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 dec 2010
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Det är lite konstigt tycker jag, market ska ju uppdatera sig själv. Jag antar att HTC måste skicka ut en egen uppdatering för att kunna lägga in sin värdelösa länk till rekommenderade program... Helt idiotiskt! Eller så har de i sin oändliga vishet bestämt att de nyare versionerna inte är bra. Mycket märkligt oavsett.
     
  5. Zinken

    Zinken Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 dec 2009
    Inlägg:
    305
    Mottagna gillanden:
    41

    MINA ENHETER

    När man köper en HTC så är det bara att inse att man prioriterar bort allt vad uppdateringar heter. Alla såg väl hur de hanterade Hero och alla de kunder som var early adopters gällande Android.

    Antingen flashar man ngt annat eller så skiter man i allt vad versionsnummer heter.
     
  6. Toneloc

    Toneloc Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2009
    Inlägg:
    2 055
    Mottagna gillanden:
    305
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7 PRO

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7 PRO
    Telefon 2:
    Pixel 6a
    Telefon 3:
    Oneplus Nord CE
    Platta:
    Cube Talk 9X
    Platta 2:
    Motorola xoom
    Den länken verkar man få ändå, jag har installerat den senaste Market manuellt på min Sensation och har en ruta som heter htc i alla fall.
     
    Last edited: 31 aug 2011
  7. pilang

    pilang Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 feb 2010
    Inlägg:
    114
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Installerade också den nya versionen manuellt, men den funkar dåligt. Den tappar bort program som man installerat och anger installerade program som "ej installerade" ...

    Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
     
  8. gorgias

    gorgias Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 dec 2010
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Vi får väl hoppas att HTC håller på uppdateringen för att den inte funkar så bra på denna telefon. Det är ju den välvilliga tolkningen. Jag tycker iofs att ett systemprogram som market borde vara 100% kompatibelt med alla androidvarianter.

    Eller är det så att den senaste market kräver en senare androidversion? Det skulle ju vara en giltig förklaring.