Tråkiga för mig är att den 24'e rootade jag och la in market fix, mest föratt jag tröttnat på att vänta på 2.1. Sen dök det här problemet upp så jag trodde förstås att det berodde på mina handlingar sååå, jag körde en SEUS repair :-( även fast man har en fräsh sync är det drygt ändå att återställa allt.
Avinstallerade Facebook, det skulle jag inte gjort!. Stört omöjligt att hitta rätt app igen när det finns för typ alla språk o dubletter om vartannat. Blir att vänta med ominstallation tills problemet är över.
Alltså, va är detta för amatör-VM?!? Varför fixar dom inte detta lite snabbt? Att detta skulle bero på att det snart kommer betal-appar tvivlar jag starkt på. Får fan nog av Android helvetet och säljer skiten tror jag och då blir det återgå till iPhone och dess väl fungerande saker.
Det är just sådant här som ger oseriöst intryck. Går ju inte att använda market, och jag brukar få några uppdateringar på mina program varje vecka men har inte fått nån alls sen market spårade ut. Nån annan som fått några uppdateringar?
Har samma problem, väldigt irriterande. Verkar inte hitta info om att andra länder skulle vara drabbade, men mina googleninjaskills kan ju vara ur balans ikväll
Asså, börjar ju nästan tro att allt strul är mitt fel.. som tidigare nämnts, jag rootade och la in market fix, efter detta blev market hel konstigt! SEUS lagade luren. Idag rootade jag och la in fix igen och nu är market som det ska igen.. helmysko.
jag har också flera av samma app, kör med rootad telefon och market enabler, har under någon vecka haft kategorier "most paid" och "most free" samt "just in" nu finns bara free och just in, har ni också förlorat denna uppdelning? gällde både spel och program