Har också fått automatisk uppdatering. Men det blivit en bugg så det står att den installerar två appar men det har det gjort sedan klockan 22 igår
Idag fick jag oxå 2.2 funktionen med automatisk uppdatering av apps. Kör rootad original 2.1 till Hero
Jag fick nya Market på min Wildfire för 3 dagar sedan. Jag hade samma problem med två appar, som jag började installera precis innan market uppdaterades, plockade ut batteri och sd-kort och allt, det slutade med att jag fick factory reseta.
Market är ju en del av Android. Market Widgeten är ju Ny i 2.2. Jag tror inte heller att du vill sitta och trycka "Ja" på varenda modul som installeras. "Godkänner du att språkstöd Svenska installeras?" "Godkänner du att Market får en Widget?" "Godkänner du att Google Maps installeras?" "Godkänner du att vi installerar GPS-stöd i din enhet?" "Godkänner du att vi installerar stöd för Wi-Fi i din enhet?" Listan kan göras oändlig.
Såg nu när jag blädrade bland min widgets att jag hade en market widget på min 2.1. Market versionen är nu 2007.
Jag har också den uppdaterade market versionen på min htc legend som kör android 2.1. Kom i samband med betal programmen så det var väl något google hade ändrat där.
Ni som fick avistallera market uppdateringen för att market skulle installera apparna och inte fastna som den gör för vissa (alla?) har det funkat i flera dagar? Jag fick avinstallera och det gick att installera apparna och allt var frid och fröjd till nu, samma sak igen så nu har jag avistallerat market uppdateringen igen för att kunna installera appar, nedladdningen är inte problemet utan installationen