Marketen har problem?

Discussion in 'Frågor, support och diskussion' started by pgsandstrom, Aug 25, 2010.

1. pgsandstrom

pgsandstrom Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Har någon annan utvecklare noterat problem med sin market-statistik? Inga av mina appar har fått en enda registrerad nerladdning de senaste dagarna, däremot så har antalet aktiva installationer krympt. Det känns som om det måste vara ett fel på marketen.

2. sniff

sniff Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

den har man hört förut... sist jag kollade (igår kväll) så tyckte jag att allting såg ok ut.

3. wikke

wikke Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Har funkat för mig också, verkar uppdateras en gång per dygn. Har du kollat att man fortfarande hittar din app och kan installera den?

4. afzkl

afzkl Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Har samma problem, riktigt skumt, har haft ungefär 2000 installs om dagen i ett par månader nu och nu har det i stort sett inte blivit en enda på en hel vecka... samtidigt som antalet 'active installs' har krympt en aning..

Market har tidigare haft problem, kommer ihåg att antalet nerladningar helt plötsligt sjönk med 40k när jag låg på runt 200k och sedan när jag nådde 250k så skönk det igen med 40k, välldigt skumt.

Man kan se på appbrain att min app nått 250k downlaods 2ggr, haha, ser rätt roligt ut..
    http://www.appbrain.com/app/afzkl.development.mVideoPlayer