Fråga: Massa problem. Är det kört?

Diskussion i 'P20-serien' startad av Seiko, 23 nov 2019.

  1. Seiko

    Seiko Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2018
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    9
    Igår så stängdes min P20 PRO plötsligt av sig själv efter att ha funkat innan. Gick inte att starta om eller nånting. Den låg i flera timmar och vibrerade typ 2 ggr i minuten. Sen slutade den (antar att batteriet dog)

    Nu när jag försöker ladda så blinkar det rött hela tiden. Alltså inte rött så den laddar utan den blinkar och kan inte starta. Två gånger lyckades jag få se laddningssymbolen när jag tryckte på startknappen och en gång blev det myrornas krig... Antar att moderkortet rykt? Eller finns det några tips på vad man kan göra? Den har legat i ris i flera timmar om det skulle vara vätska som kommit in.

    Ska åka utomlands imorgon... segt med 12 timmars flyg utan en smartphone. Vad betyder det blinkande röda? Att den inte får kräm? Kommer prova alla möjliga tips ni har
     
  2. Seiko

    Seiko Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2018
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    9
    Har provat reset (strömknapp plus volymknapp upp) händer ingenting
    Inte ens en vibration. Skärmen är helt död. Fan
     
  3. Seiko

    Seiko Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2018
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    9
    Den började funka igen. Sen när larmet ringde imorse så ringde det i 5sek och sen dog telefonen och sen dess har den inte gått att starta och vibrerar 2 gånger i minuten av sig själv.

    Fan också!
     
  4. Seiko

    Seiko Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2018
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    9
    Vad är det jag behöver byta? Lär ju vafa moderkortet? Vad kan det gå på? Över 2000kr så skiter jag i det.
     
  5. beerman

    beerman Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 aug 2010
    Inlägg:
    165
    Mottagna gillanden:
    46

    MINA ENHETER

    Lär ju kolla på Huawei support låter som garanti ärende tycker jag