Säljes: Maze Alpha 4/64 800:-/bud

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av nilzie, 12 mar 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. nilzie

    nilzie Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 nov 2010
    Inlägg:
    202
    Mottagna gillanden:
    42

    MINA ENHETER

    Säljer min Maze Alpha som jag köpte som backup och för att testa bezelless.

    Specs: MAZE Alpha 4G Smartphone 6.0 inches Bezel-less FHD MediaTek 4GB RAM 64GB ROM Sales Online black eu 4g - Tomtop (stödjer band 20, så fungerar mig veterligen fullt ut på alla europeiska operatörer).

    Är i behov av pengar och känns onödigt att den ligger i och tappar värde i någon låda.

    Mest lekt med inomhus, så skicket är på topp. Inga repor. Se bilder. Slänger med ett officiellt skal också.

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    Pris: 800kr/bud. Köparen står för ev. frakt men jag kan också mötas upp i centrala Stockholm.

    Originalkartong finns men är ej med på bilderna.

    Min egna korta review av denna: fin färgrik lcd, grymt bygge, grym batteritid med p25 och 4000 mah. Vi snackar nästan lika bra tid som Redmi note 4 med snapdragon.

    Det negativa: den får fortfarande OTAs(såg att den fått en när jag slog på den idag. Men Oreo kommer den nog aldrig få.

    Kameran i lågt ljus lämnar en del att önska som se flesta kinatelefonerna. Helt ok bilder i dagsljus dock.

    Edit: Finns svenska som inställning. Bara jag som valt att ställa in på engelska.
     
    Last edited: 13 mar 2018
  2. xl2000

    xl2000 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 sept 2014
    Inlägg:
    52
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    intresserad.... vart i sthlm rör du dig?... jag befinner mig mot nacka värmdö.
     
  3. nilzie

    nilzie Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 nov 2010
    Inlägg:
    202
    Mottagna gillanden:
    42

    MINA ENHETER

    Innerstan.
     
  4. Micke48

    Micke48 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 nov 2014
    Inlägg:
    64
    Mottagna gillanden:
    45

    MINA ENHETER

    Finns den kvar?
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.