Jag vet att dom flesta medlemmarna här inte har läst reglerna. Antingen är det så för att dom inte orkar eller så hittar dom kanske inte reglerna för hemsidan.
Jag blir irriterad när jag ser 10 trådar som har exakt samma innehåll.
Eller när namnet på en tråd inte förklarar vad meningen med tråden handlar om.
T.ex. i Optimus 2X delen så finns det flera trådar om 2.3 uppdateringen och ifall ICS släpps. Det är störande för en ny användare att gå igenom så många trådar bara för att hitta lösningen till deras problem. Man förstår varför det skapas nya trådar för ett problem fast än lösningen står nån sida bort.
Jag försöker inte framstå som en kiss ass för moderatorerna nu utan jag tycker bara att alla borde läsa och förstå reglerna för Swedroid!
När ni ser en person eller en tråd som går emot reglerna. AGERA! Lämna inte tråden för att sen tro att en moderator kommer ta hand om det!
Om ni ser att någon uppför sig fel i en tråd, ignorera inte det, utan rapportera medlemmen eller påminn personen att det dom gör är fel och går emot reglerna.
Jag älskar att vara här i Swedroid och jag vet att många andra också gör det. Jag har själv sett andra medlemmar uppföra sig som om moderator och det uppskattar jag verkligen.
Reglerna finns för en anledning och det är för att det ska kännas skönt att besöka SweDroid.
Nu när Android har blivit så stor så kommer det bara nya medlemmar hit. Forumet blir större! Och det betyder mer jobb för moderatorerna. Så ifall ni struntar i att hjälpa till här så kommer det inte vara lika roligt att besöka sidan snart!
Vi är inte medlemmar här. Det är vi som är SweDroid!
Last edited: 8 november 2011