Avslutad: Meizu 16T 6/128: Nytt utgångspris 999 kr

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av flipp, 13 dec 2020.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. flipp

    flipp Android Expert Moderator

    Blev medlem:
    17 jan 2010
    Inlägg:
    10 442
    Mottagna gillanden:
    8 373
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Den här telefonen är verkligen one of a kind med en notchlös 6.5" stor AMOLED-skärm i 18.5:9 format och vikt på bara 183 gram. Telefonen har alltså en skärm som är rejält bred och stor samtidigt som den inte känns tung som en tegelsten i handen. Detta har inte skådats i androidvärlden på bra många år. I övrigt märks Snapdragon 855 och ett batteri på 4500mAh. Stock-kameran är inget att hurra över men vissa gcam-moddar fungerar.

    Skicket är överlag gott. Kan dock finnas en och annan hairline för den som är noga med sånt. Kan skicka fler bilder vid seriöst intresse. Jag har kört kinesisk firmware (Flyme 8) där man enkelt kan installera google play. Dock får man vara beredd på att vissa appar kan strula (t.ex. Android auto) eftersom den inte är google certifierad. Det ska dock finnas en version av Flyme 7 som är global samt även några custom roms som bygger på vanilla (dock inget jag har testat).

    Pris 999 kr eller bud. Då denna lur ligger mig varmt om hjärtat skulle det skära i hjärtat att gå ner under utgångspris.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Last edited: 15 dec 2020
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.