Det låter ju bra! Har du den internationella eller kinisiska versionen? (Den internationella har tydligen firmware som slutar med ett i.)
Nej den saknar i och kom i kinesisk kartong (vilket syns i första klippet). Pandawill brukar installera Google tjänster på sina telefoner som de säljer (annars är de ofta ganska enkelt för det mesta att göra själv).
Åh det borde jag tagit en bild på också såklart. Tror den var på ca 4 timmar men är osäker. Var mest fascinerad över att skärmen hade tatt så lite av batteriet med tanke på jag kollat youtube, bråkat med simkortet (hade lyckats fixa så sms skulle skicka med simkort jag inte hade) och surfat massa. Men jag har en lång dag på jobbet imorgon på en så där 10 timmar så snart kika efter det. Men överlag känns batteriet bra mycket bättre än på många andra lurar jag testat (undantaget mate 7 då)
Sådär. Kommer updates runt batteritiden nu. Av ca 10 timmar så är 3 timmar skärmtid och 40% batteriet kvar. Kör balanserat batteriläge. Skärmen är på 80% ljusstyrka
Den känns väldigt rapp får jag medge, köpte den här på forumet. Klart imponerad än så länge. Börjat titta lite på Xiaomis Redmi Note 2, med x10an.
Hah...meizu m2 note är värd att köpa alla gånger. Blivit lite sugen på meizu m2 (mini) också som är typ samma men med 5 tums skärm ist. Kommer sälja min meizu m2 note om kanske en vecka eller två.
Surt med sms-problemen. Det tog bort mitt köpsug totalt. En sån sak måste bara fungera. Tack för informationen! Det är trevligt med tester på svenska. Egentligen är jag mer intresserad av den mindre 5,0" M2 (mini), men risken finns ju att den har samma problem.
Jag ska faktiskt testa roota och installera stock och på den om det går. Antagligen tag det bort problemet
jag har precis skaffat m2. kan nån hjälpa mig o få till google installer så jag kan fixa appar? hittade en google installer apk i app center men den vägrar installera den.