Jag köpte min från CECT-shop, där ligger den på 200 euro nu. Jag köpte den för ca 250 EUR och slutpriset med frakt, tull osv landade på 3000 kr. Tull osv betalade jag på nätet, så det gick jädrigt smidigt. Hör av dig om du har några frågor om själva telefonen
Tror ni att vi kommer få se en uppföljare till denna, med display på baksidan? Överväger ett köp just på grund av displayen på baksidan , det sticker verkligen ut i mängden. Men det känns som att den är lite för outdated idag..
Nog tveksamt. Meizu 15 har gått ner i pris nu. Kostar bara strax över $300på Ali. Hade nog köpt den istället. Mycket bättre kamera och systemchipp. Dessutom känns ju Pro 7 hopplöst omodern med sina tjocka kanter uppe och nere.
Då köper jag hellre en Meizu 16, men det är lite väl dyra på Ali jämfört med va de sa att det skulle kosta. Så man får väl hålla andan en stund och se om priserna sjunker, för isåfall slår jag till .
Priset kommer sjunka. Efter någon månad brukar man kan kunna importera kinesiska lurar för samma pris som lanseringspriset i Kina. T.ex. ser man nu Mi Max 3 för runt $250 på Aliexpress. Det är samma pris som den kostade i Kina när den släpptes i slutet av Juli.