Meny- och tillbakaknapp

Diskussion i 'Galaxy Gio' startad av Bjarne, 4 jan 2012.

  1. Bjarne

    Bjarne Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 aug 2010
    Inlägg:
    934
    Mottagna gillanden:
    127

    MINA ENHETER

    Hej

    Är det bara jag som regelbundet har problem med att meny- och tillbaka-knapparna inte reagerar?

    Jag har vibration på för de knapparna och i vanliga fall vibrerar de när man trycker på dem, men till och från reagerar de inte alls, de vibrerar inte och ingenting händer på skärmen. Jag blir då tvungen att släcka skärmen med powerknappen för att sedan väcka den igen med meny eller powerknappen, då fungerar meny- och tillbakaknapparna igen.

    Jag har testat ett antal olika rom på telefonen så det verkar inte vara någon bugg i en enskild rom.

    Sent from my GT-S5660 using Tapatalk
     
  2. pj87

    pj87 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 apr 2011
    Inlägg:
    443
    Mottagna gillanden:
    32

    MINA ENHETER

    Inget fel på frugans iaf, hon har ingen vibb men den reagerar iaf.
     
  3. Bjarne

    Bjarne Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 aug 2010
    Inlägg:
    934
    Mottagna gillanden:
    127

    MINA ENHETER

    Ok, tack. Kan inte begripa vad det är i min lur som gör att knapparna ibland inte reagerar... o_O
     
  4. DaKKs

    DaKKs Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 apr 2011
    Inlägg:
    536
    Mottagna gillanden:
    65

    MINA ENHETER

    Ingen fel på min eller polarns. Jag flashade dock min efter 30 min. Så om det var fel i mjukvaran märkte det jag inte.

    Om jag inte missninner mig från sprängskissen så ska homeknapparna gå på samma krets som digitizern. Så om din touch fungerar ska även knapparna göra det.
     
  5. Bjarne

    Bjarne Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 aug 2010
    Inlägg:
    934
    Mottagna gillanden:
    127

    MINA ENHETER

    Det är ju det som är så lustigt, skärmen fungerar i övrigt, men knapparna reagerar inte...

    Sent from my GT-S5660 using Tapatalk