Fick ni med ett fodral? I de recensioner jag läst så verkar man få det men på sidan jag beställde från stod det inte med (eglobalcentral). Tänker om jag ska beställa ett fodral redan nu innan jag fått mobilen.
Fått hem mobilen nu. Riktigt trevlig tycker jag Ingen pie än dock, men vad jag läst på XDA så är det kanske lika bra för det verkar vara många problem.
Följde den här instruktionen (i korthet, ta ut simkortet, rensa data för ett par systemappar, vpna till Polen och gå in på uppdatera i systeminställningar). Gillar digitalt välmående-appen som dels tidsbegränsar appar och dels gör om skärmen till gråskala när det är läggdags. How to update Xiaomi Mi A2 Lite to official Android 9.0 Pie [OTA download]
Idag kom pie uppdateringen.. Försöker hitta var jag stänger av "dubbel knacka för att väcka skärmen" Om någon hittar den får du gärna skrika till
Vad jag hittat på XDA så går det bara om man har root och går in och ändrar i ett par filer. Lite trist att inte ha det som en insättning.
Har problem med min A2 lite. Problemet är att den inte tänder upp skärmen när det ringen. Om jag försöker öppna med fingerläsaren så går det ibland. När det går så står det att det är ett pågående samtal. Är det någon som har samma problem eller tips på åtgärd?
Har nattljus slutat fungerat ordentligt för er också efter oktoberspatchen? Det står ju från soluppgång till solnedgång under schemalägg, det borde väl vara tvärtom?
Min har blivit extremt aggressiv på att stänga appar i bakgrunden sen Android 10. Kanske borde göra en återställning och se om det blir bättre.
Hej, Efter Android 10 installerades så ställer sig bluetooth-ljudet på mitten varje gång man ansluter en högtalare, jobbigt att man ska höja volymen varje gång jag sätter mig i bilen. Innan så kom den ihåg volymen till nästa gång. Någon som vet hur man gör så det stannar på max när jag återansluter?