Fick till det nu. Ska kolla om den går att köra skarp, märkte direkt att mina telefonkontakter i google inte kom med automatiskt. Ni som kör den, vad tycker ni?
Haha! Nu köpte jag en jag med. 128GB versionen. Skapade ett miui konto så nu är det väl bara att vänta. Beställde från Aliexpress via England. Hur lång tid tog frakten för er?
Den finns inbyggd i MIUI numera, sök på "Mi Mover" i inställningarna. Nej, jag har inte använt den. .
Ja det är inbyggt. Men man får ladda ner det till sin icke mi telefon och starta den från den. Håller på att kör den nu.
Jag är sjukt nöjd hittils, gick ifrån en Maze alpha så mobilen känns mycket mindre och lättare, det lilla jag testat den än så länge så är jag supernöjd Håller på att låsa upp telefonen för tillfället
Såhär långt har jag kommit nu, har gått in i developer & bundit kontot. är det nu jag ska vänta i 72 timmar eller ska den säga/visa något ? Är första gången jag gör något sånt här
Alltså. Har du gjort miui konto och ansökt om upplåsningsrättigheter? Läs i denna tråden om hur du ska göra.....