Har gått tillbaka till Miui 10 då custom roms fortfarande inte är mogna nog för daily driver IMHO. Slog av miui optimazition i dev settings och då änvänds stock animationer och notifieringar funkar äntligen! Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
Bara jag som inte får igång rcs på Telia med Android messeges? Har testat rensa data och full uninstall. Kommer bara hit Senaste globala betan. Rootad.
Nya Xiaomi Mi Mix 3 5G ska tydligen vara prissatt €599 vad jag såg, vilket ändå måste ses som jävligt prisvärt för en 5G-lur med Snapdragon 855 ändå? Visst dom kanske drar upp priset här litegrann, men...
5G modellen fanns tidigare på förköp på ett par säljare på Ali, men har varit borttagen ett bra tag nu. Jag har inte sett när de har tänkt börja leverera på riktigt? Till hösten? Verkar inte vara så många som har köpt 4G modellen, inte jag ivf. Jag kan tänka mig vänta ut Mix4 i höstas, ser inga jätteförfedar med Mix3 för egen del.
Kör en Nokia 8 för tillfället men blev lite sugen på Mi Mix 3 nu när den är på kampanj för 3990:- känns riktigt prisvärd. Men tvekar lite eftersom jag egentligen vill ha en mindre telefon. 6900:- för S10e känns väldigt saftigt...
japp såg detta erbjudandet så kunde inte låta bli utan beställde en blå, för 3490 är det helt klart värt tycker jag
ni som har mi mix 3, har det kommit bra med säkerhetsuppdateringar osv?? läste den kommer få android 10, nån som testat betan??
Den globala versionen befann sig i nåt vakuum för ett tag sen och fick inga uppdateringar. Nu har den en som är nån månad gammal. Miui 11 och android 10 är några mån bort om man läser på deras forum. Finns rätt många versioner av gcam. Ser ingen jätteskillnad mot stock förutom night sight. Jag kör senaste pixel experience och är supernöjd. Har haft tfn sen release och testat nästan alla olika versioner roms [emoji16]
Är det någon som har sin mi mix 3 kvar? Är ni nöjda eller har det varit något som ni irrierat er på. Köpte en i dag och känner mig positivt inställd än så länge.