Bara om det är optisk. Ultrasonic är ju nästa generation där ska det gå tror jag. Handlar mer om tjocklek som ultraljudet måste passera finns en begränsning där.
Hoppa den släpps i den gröna färgen som mix 2s nyligen släpptes i. Xiaomi Mi Mix 2S 4G Phablet English and Chinese Version - $967.50 Free Shipping | GearBest.com Mobile
Ja trist... Men tydligen ska den färgen vara extremt svår att tillverka i ceramic.. Tror inte essential lyckats ännu...
Usch blir ingen mix 3! Xiaomi's President posts image of the Mi MIX 3, launching in October - Gizmochina
Så lamt att kopiera find x rakt av... Mi mix ska ju vara en serie som står för innovation inte kopiera oppo
Läckt video Xiaomi Mi Mix 3 Slider design shown off in a leaked video! - Gizmochina Haha . Fy helvete.. Sicken fulösning... Men. Då vet vi deras ståndpunkt gällande motoriserade lösningar... Synd..
Intressant, med att den lär komma med 855 istället för att kunna erbjuda 5g. Jag får nog ta en funderare, denna är ändå intressant. Vilka telefoner tror ni kommer att vara rivaler med denna mer än förutom OP6T?
Men enligt deras poll i forumet så verkar ändå folk gilla manuella lösningen. Tror verkligen att det hela är en smaksak
Verkar bli en Kinaspecial, med dedicerad Xiao AI knapp? Som Samsung har försökt med? "Lex"? "Xiao Ai is compatible with languages in 17 countries and translates Chinese into 17 languages." Xiaomis nya Xiao AI featurephone Hoppsan! Xiaomi försöker tränga ut Google? [Rumors] The Xiaomi LEX and the Xiaomi Mi MIX 3 could have a button dedicated to Xiao AI
Är väl direkt inget ovanligt.. Jag har ett även på min vivo nex. Jag skulle helst slippa AI knapp däremot en smartknapp som man själv kan konfigurera
Verkar närma sig släpp, dvs.certifierad för Kina. 4 varianter? Utan något mer spännande på gång, än så länge. Mi Note 4? Behövs det verkligen en sådan? [Rumors] Xiaomi Mi MIX 3 3C certified; Launch seems imminent . . . Recent reports have claimed that the Chinese firm will also launch the Mi Note 4 smartphone alongside the Mi MIX 3. Today, multiple variants of the Xiaomi Mi MIX 3 have appeared on the website of China’s 3C authority. Now that the Mi MIX 3 has been 3C certified, it seems that its launch may not be far away. The 3C body has certified Mi MIX 3 variants such as M1810E5A, M1810E5E, M1810E5T and M1810E5EC. The 3C certification of these models have not revealed any information on their specs. . . .