Från weibo: "Indigo glaze" är också känd som safirblå glasyr, en av de tre bästa kvaliteterna av Xuande keramikglasyr, kallad keramisk nationell skatt. # Xiaomi MIX3 # Arbeta med palatsmuseet för att utveckla en speciell keramikfärg. Färginspirationen från "Indigo Glaze" kommer för första gången att införlivas i precisionskärlkroppen, vilket ger de ädla färgerna av blå som en pärla. Skrovet är inristat med "Förbud" -mönstret i den Förbjudna staden och ärver skönheten i den nationella skattekulturen. Det här är [Mi MIX3 Palace Special Edition]" Tillhörande vacker video "# Xiaomi MIX3 # Presentkortet Palace Special Edition Collection] En teknik, en konst. Millet MIX3 Palace specialutgåva kollektion presentförpackning, exklusiv 10 GB Extreme minneskonfiguration, inklusive 獬 豸 24K guld brons staty, 10W trådlösa laddare och exklusivt Mi simkort."
Weibo: [Mi MIX3 # # . . . Förköp börjar kl 18 klockan i kväll. Klockan 10:00 den 1 november, online och offline samtidig försäljning. Mi MIX3 Forbidden City specialutgåva 4999 yuan, förväntas vara tillgänglig i slutet av november."
"World bands" stod det i någon bild, så den kan vara intressant. Väldigt mycket tryck på div. förfalskningar ("försköning", ursäkta!) av verkligheten i kamerorna. Får avvakta recensioner, främst på skärmen, samt på hur den magnetiska slidern fungerar i praktiken. Oklart för mig om "5G" kommer att läggas till först i 2019, eller finns redan men blir användbar först då? Länken till live videon jag lade upp går tydligen nu till en inspelning av hela presentationen på drygt 2 timmar, om någon vill se den i efterhand.
Vikten verkar ligga på maffiga 218g vilket gör att den direkt går bort för mig som får ont i handleden av tunga telefoner. Synd på en annars intressant telefon. Xiaomi Mi Mix 3 - Specifications
WOW! Galet snygg den där specialutgåvan! Håller tummarna för att nån av varianterna med 256GB letar sig hit till Sverige också, gärna förr än senare.
Inget band 20? olika band i olika minnesvarianter? Får avvakta mer information. Litet batteri, inget 60Ghz wifi, inget 5G . . . Hur har de fått upp vikten till 218g. med ett batteri på bara 3300mAh? magnetiska slidern antagligen. Får kanske avvakta en ev. -s utgåva under nästa år.
"Skrovet är inristat med "Förbud" -mönstret i den Förbjudna staden" Gissar att det är detta det handlar om. Har inte brytt mig om att försöka översätta all text i bilderna, än iaf. Denna utgåva är ni tänkt att locka fram kinesernas nationalistiska känslor, och därmed öppna deras plånböcker . . . Ungefär som svenska riksvapnet eller liknande.
Här finns mer detaljer, bl.a. så är det en Samsung amoled. Och här är det "3,850mAh battery"? Någon har fel. [News] All You Need to Know About Mi MIX 3: Specifications, Colours, Price & More!