Vill bara passar på och önska er en trevlig midsommar! Tänkte att det var lika bra att skriva det nu när man ändå är i skick.
Fira ordentligt gott folk. Var längesen man var på en skiva av kaliber. Lär knappast ske här utanför Svedalas gränser heller. Med RAY via tapatalk
Låter som min dag också, fast kanske mer mjölk än cola. Och så måste jag packa. Men pizzan ska bli god.
Haha, se där. Jag har också packat idag. Inte alls trevligt att böja sig ner oavbrutet i nån halvtimme när man mår lite krassligt. Och vi körde på Mc Donalds. Milkshake, mmmmmmm...
Själv begav man sig till jobbet kl. 18 igår och kom inte hem förrän vid 7-snåret. Så jobbar man 18-06 idag med. Och imorgon. OB A > midsommar, antar jag.
Liknande här.. Jobb 15-20 igår, 10-20 idag och 10-20 imorgon. Får också OB A, vilket är mer välkommet än en bakfylla :thumbup: Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Julimånads lön blir välkommen. Särskilt då man nyligen har flyttat och valt att göra sig av med det mesta från den gamla lägenheten för att börja på ny kula. Alltid något att trösta sig med.
Håller även med om detta! Flyttade hemifrån (första gången) den första juni så det blev en del utlägg. Och sen blir det utomlandsresa på lördag den 30e så det är gott med lite extra pengar i juli månad som sagt Skickat från min LT26i via Tapatalk 2