Ny version av Info Wallpaper (fulla versionen) är släppt! Version 1.2 inkluderar:
* Antialias på texten vilket jag lyckats glömma i förra versionen.
* Batteristatus uppdateras direkt
* Default-text visas när appen körs första gången. Det verkar som om folk trodde att version 1.1 var trasig för att den bara visade en svart bakgrund utan text. Till skillnad från version 1.0 som visade tid, datum och batteristatus som default så visade version 1.1 inget alls. Istället fick anv. själv lägga till det som han/hon ville visa.. Verkar inte som om alla förstod det och därför antog att appen inte fungerade. Förhoppningsvis hjälper den nuvarande lösningen.
* Lagt till möjligheten att spara konfigurationerna till telefonens minneskort. Dessa kan sedan skickas till mig och jag lägger upp de på hemsidan. Andra anv. kan sedan antingen ladda ner till datorn och placera de på telefonen för at ladda de, eller också kan de laddas direkt via internet till telefonen.
Närmaste dagarna blir det fokus på buggletande och fixande och försöka få ut en ny version av Info Wallpaper Lite. Nya features som kommer efter det inkluderar olästa mail/sms, missade samtal, vertikal text, samt väder.
Två exempel på de designer som finns tillgängliga att ladda ner just:
![[IMG]](proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.andreashedin.com%2Fapps%2Finfo_wallpaper%2Fimages%2Fscreen13.png&hash=d767d7fcbcd07cc38eb35de840310793)
Click to expand...