Avslutad: Min Note 20 Ultra + klocka mot din iPhone 11/12 Max/PRO

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av tomishu, 4 apr 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. tomishu

    tomishu Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 mar 2010
    Inlägg:
    732
    Mottagna gillanden:
    377
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max
    Hej,

    Är första ägaren på en bronsfärgad Note 20 Ultra 256GB som jag skaffade vid lanseringen. Fungerar felfritt, inga skavanker/sprickor/kantstöt då jag haft skal på hela tiden. Original skärmskydd sitter fortfarande på och den är lite sliten men inget jag ser när skärmen är på. Inte kommit mig för att ta bort den och byta mot nåt bättre.

    Det är exynos-varianten och all programvara är original, ej mixtrat något då den fungerat bra. Batteritiden är 5h+ utan problem för mitt användande, tittar mkt på video och använder dagligen: Netflix/HBO/Viaplay/Disney+/Chrome/PS5remoteplay/FB/Messenger/Spotify.
    Har även en Samsung S3 classic-klocka, väl använd men fullt fungerande med 2,5-3 dagars batteritid (skärm-timeout aktiverad) som jag vill byta bort tillsammans med telefonen.
    Ett lite använt genomskinligt skal och ett väl använt läderskal med "kortförvaring baktill" medföljer till telefonen.

    Bytte från iPhone till Android pga att Apple Pay inte fungerade med min bank, men tack vare Curve kan jag nu söka mig tillbaka till iPhone igen.

    Söker en fräsch iPhone 11/12 Max/PRO, pengar från dig eller mig beroende på vad du har - skick, färg och batterikapacitet vill jag veta förutom modellen.

    Jag har originalkartong med alla tillbehör + kvitto (från Comviq), din telefon ska också ha det. (Klockan är köpt härifrån forumet, bara klocka + 2 kompletta laddare medföljer.)

    Se mina omdömen, jag finns i Linköping men kan skicka om du också har goda vitsord härifrån.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.