Missat synk-apparna borta efter byte av lur

Diskussion i 'Frågor och support' startad av fagel888, 16 okt 2013.

1. fagel888

fagel888 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej jag stötte på ett ganska stort problem när min xperia arc gick sönder för några veckor sedan. Jag skickade in den till verkstaden i hopp om att få det på garantin men så blev inte fallet och orkade inte betala för reparation+frakt för en så gammal telefon.

Problemet är att jag inte har haft synk på apparna så när jag nu har en annan telefon så finns inte längre mina gamla kvar. Jag kan se att jag har alla appar på datorns google play men i telefonens "mina appar" är det tomt.

Går det att få tillbaka mina gamla appar? Skulle vara oerhört tacksam för ett svar då jag även köpt en massa appar!

2. lassekongo

lassekongo Android Apprentice Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 121
    Telefon:
    OnePlus 6

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 6
    Då är det nog tyvärr ominstallation av apparna som gäller. Om du på telefonen öppnar Play - Meny - Mina appar så finns två flikar. Tryck på Alla så kommer alla appar du någonsin laddat ned fram. Dock blir det som sagt en ominstallation, så inställningar o.s.v. måste du ställa in på nytt.

Köpta appar är kopplat till det googlekonto du använde när du köpte dem. Du behöver alltså inte köpa dem igen om du använder samma konto på din nya telefon.

3. fagel888

fagel888 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

tack det funkade!