Missbruk av "citera" knapp?

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av Dimitri, 30 jan 2014.

1. Dimitri

Dimitri Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Hej alla, skulle bara vilja adressera en fråga om "citera" knappen som finns på alla tråd. Jag tycker att den används alldeles för mycket speciellt när man kanske svarar på nån fråga som någon annan har ställt en post längre upp.
    Jag trodde man använder den här knappen om man vill nu svara på nån fråga, eller bara citera någonting som finns längre upp i tråden eller kanske på en annan sidan.
    Varför jag säger detta är pga jag får väldigt många post quotes meddelande varje gång någon citerar nåt jag skrev.

Exempel:

https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=106813

Går det att sluta få dessa meddelande om att någon har citerat nåt jag sa, i så fall?

2. Isengard

Isengard Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    138

MINA ENHETER

Nu Quotar jag dig för att du ska se vad jag svarar haha sorry ;)

Ja det går... gå in på din egna profil.. tryck sen på Anpassa profil, sen till vänster så finns det massa underrubriker för inställningar osv, Gå ner till listan med rubriken Inställningar och alternativ Där väljer du Redigera alternativ om du scrollar ner Då finns en inställning där du kan avaktivera din Inbox, Avchecka den boxen så borde det bli som du vill :)

Last edited: 31 jan 2014
    Dimitri gillar detta.