Missnöjd med Elephone P9000 Lite

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Alfred, 12 feb 2017.

1. Alfred

Alfred Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    25

MINA ENHETER

Jag hade en P8000 som funkade perfekt (nästan) och hade underbar batteritid. Men litet tung och otymplig. Så det blev en P9000 Lite istället. Funkade bra tyckte jag ett tag., Men när den kommunicerade dåligt med min biltelefonenhet samt vägrade acceptera en del appar, påstods pga att den var rotad, Vilket den inte var, behärskar inte den tekniken. Ingen uppdatering av telefonen via FOTA heller.....

Så nu tänker jag skaffa någon annan lur, helst i storlek 5,5". Vill ju inte betala mer än ett par tusen sek. Finns ju massor att välja mellan. Skulle vilja veta m någon har något att rekommendera, som funkar med bt till bilen etc och sm inte har en micklad programvara som lover mer än den håller.

2. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    47 306
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 9 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 9 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Är Lenovo P2 utesluten? 2990:- https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3983179. Kanske en tusing mer än du tänkt dig?

Extremt bra batteritid och mycket telefon för pengarna. P2 kommer även att uppdateras till Android Nougat enligt Lenovo.

Jag skulle dock råda dig att vänta in månadsslutet. Det kommer att presenteras en hel uppsjö telefone rnär Mobile World Congress drar igång.

En av dessa är Moto G5. Kan bli en mycket intressant telefon, och bör nog ligga på 1990-2490:-. Moto-serien har väldigt avskalad mjukvara/nära Nexus och uppdateras ofta (...även om Moto/Lenovo varit rätt sega med Nougat).