Jag är missnöjd med dem för att de lurade på mig ett trådlöst modem.. för jag tänker inte alls ta ansvar för att jag är lättlurad. Nåväl. Det är uppsagt nu.

Jag sitter dock fast med ett abonnemang till mars 2011, och därför kan jag inte få någon fin ny Desire. Jag får köpa den kontant helt enkelt. Anledningen är att jag hade en inneboende trevlig tjej här ett tag. Jag var så snäll att jag tecknade ett 3 abonnemang till henne också för hon inte kunde själv, då hon inte bott i sverige tillräckligt länge. var ju Amerikan.
Plötsligt märkte jag att det försvunnit sammanlagt 6000 från mitt konto, och efter sett övervakningsbilderna från automaterna, så visade sig att hon tagit mitt visakort. När jag kom på det, flydde hon, med mobilen och allt. Nåja. Efter rättegång fick jag tillbaka pengarna, men jag satt fast med 2 abonnemang. Så jag fick slå ihop dem till ett, och dubbla bindningstiden. Visade sig också att hon var mytoman. Hon var från ungern, hette inte det hon sa, och lite annat skumt. Så går det när man är godtrogen och snäll. Nu fick jag skriva av mig iallafall!

Det var ju inte 3s fel. Jag är annars helnöjd med 3.
Click to expand...