Jag tycker vi släpper detta nu gällande otrevligheterna som utspelades igår.. Vi vinner inget på att kasta ord mellan varann. Jag förstår att många blev upprörda, inkluderat mig själv. Det framfördes fram på fel sätt av honom tycker jag.
Men det finns ingen mening med att lägga krafter på sånt.. Det kommer alltid finnas folk som inte uppskattar andras arbete , det kommer man aldrig ifrån..
Det är synd dok att en del inte kan respektera andra människor och lära sig att kritisera på ett bra sätt. För att få respekt ska man visa respekt.
Som sagt jag tycker vi lägger detta bakom oss och ser framåt mot en lysande framtid. Det ska bli en fröjd att få hänga med i utvecklingen av galnets rom som bara blir bättre och bättre.
Vill också
tacka alla här inne för att ni använder er av galnets rom. Jag är bara en Informatör, men jag försöker bidra med så mycket jag kan så att ni alla kan få ta del av era telefonen på ett felfritt och bra sätt.
Som ni vet så är även galnet och hans team väldigt tacksamma för att ni hänger med i utvecklingen av romen, vilket han även har uttryck här på forumet..
Ännu en gång tack för ert stöd och hoppas ni åker med på denna otroliga resa som komma skall. Min biljett är redan bokad

Click to expand...