mms och synka fb spel

Diskussion i 'Samsung' startad av josefiine, 25 november 2013.

1. josefiine

josefiine Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej! Har kollat runt lite här och försökt lära mig sidan men hittar inga svar på de frågor jag har. Jag har köpt en samsung galaxy tab 3 10.1 nu till min mamma, främst för att hon alltid önskat sig en och hon sitter ALLTID och spelar skitspel på fb som bubble epic osv. Men vi kan inte synka spelet från fb till plattan (har såklart både fb och bubble epic nerladdat) om jag går in på spelet och försöker ansluta till fb så stängs det bara ner.. alltså, spela går ju, men det är de att hon får börja om från början för att det inte synkas till fb och den rätta banan hon är på.

En annan fråga, mms.. hon har ett abonnemang från telenor som heter bredband small. Jag provade att skicka ett mms till hennes surfplatta men hon fick tillbaka att hon måste logga in på telenors hemsida. Jag vet att man kan använda drop box mm och lösa det så. Men jag är envis och vill ändå att det ska funka..

Supertacksam för svar och förlåt ifall ni fått dessa frågor 100 ggr och jag inte lyckas hitta trådarna..