Mobii 722E 7" barn surfplatta; specifikation???

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av tiking, 12 dec 2014.

  1. tiking

    tiking Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 aug 2010
    Inlägg:
    155
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Hej. Jag har letat runt google för en recension på Mobii 722E som vi tillslut, köpte till vara barn. Det är svart att kunde bestämma och samtidigt var det helt slut på vissa andra. I alla fall. Jag hitta ingen detaljer specifikation för denna platta och undrade om det finns nån som har köpt just den här platta? Går det att koppla upp till google play och ladda ner spel till barnen? Den enda jag vet att Android körs men som jag förstår, det finns andra platta som inte går att koppla upp till google play. Kan det stämma? Det var kombo erbjudande där man kunde köper både headset och platta tillsammans med skydd till platta. Det tänkte vi att det bra.
     
  2. botze

    botze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jul 2010
    Inlägg:
    1 387
    Mottagna gillanden:
    82

    MINA ENHETER

    Hej! Det finns absolut plattor som inte har Google Play installerat. Om den inte har Google Play från början, tror jag det kan bli svårt att fixa det :-( Jag vet iaf inte hur man gör...

    Om du nu har Google Play, så finns det många appar som kollar vilken hårdvara som sitter i, prova t.ex. Antutu!
     
  3. tiking

    tiking Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 aug 2010
    Inlägg:
    155
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Tack för svaret. Men jag har inte fått hem plattan än. Jag bara inte 100% om just denna padda har google play instälerat eller inte. Hade försökt letar efter mer info men har inte lyckas. Jag trodde nån här hade lite mer info.