Köpes: Mobil 2000-3000 akut

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av thephilx, 7 nov 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. thephilx

    thephilx Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 feb 2011
    Inlägg:
    89
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Hej! Då jag ska utomlands på lördag och mobilen har gett upp så är jag ute efter ny mobil snarast möjligast. I stort sett allt är intressant förutom iPhone. Gärna i gott skick. Telefonen finns i fördel i Stockholm.

    Hör av med av ni har att erbjuda
     
  2. silverfang

    silverfang Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2013
    Inlägg:
    774
    Mottagna gillanden:
    399

    MINA ENHETER

    Mi max 3 global version? 2200kr finns i sthlm
     
  3. Droid_269

    Droid_269 Guest

    Huawei P10 i fint skick förutom en liten spricka på glaset bredvid kameran (inget som påverkar). Kartong och laddare. 1500:-
     
  4. msandstedt

    msandstedt Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 mar 2014
    Inlägg:
    3 370
    Mottagna gillanden:
    5 160
    Telefon:
    Iphone 13 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Iphone 13 Pro
    Telefon 2:
    Pixel 6a
    Info:
    Reserv
    Telefon 3:
    Iphone SE gen2
    Info:
    Arbetstelefon
    Platta:
    iPad Pro 11” M1
    Platta 2:
    Lenovo Yoga Tablet 3 Plus
    ROM:
    Android 7.1
    Övrigt:
    Chromecast 3st, Nest Mini, Nest Audio, Google Tv
    Motorola Moto X4 i nyskick, inköpt i Juli 2018, kartong och alla tillbehör inkl. snabbladdare 1.200kr.
     
  5. Android2015

    Android2015 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2015
    Inlägg:
    2 263
    Mottagna gillanden:
    911
    Operatör:
    chilimobil,Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy A 14

    MINA ENHETER

    Operatör:
    chilimobil,Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy A 14
    Info:
    Defult Launcher,
    Telefon 2:
    Nokia 150,
    Telefon 3:
    Nokia 8210 4G
    Motorola Moto G6 Play + Sandisk Ultra 32Gb minnes kort för 2000:-

    Mer information

    Möt Motorola Moto G6 Play. En smartphone som tar uthållighet till en helt ny nivå. Med större skärm, högre batterikapacitet och högupplöst bakre kamera kan du ta bilder och videoklipp, surfa på nätet och spela spel längre än du kan föreställa dig.

    Det börjar med din hand
    Moto G6 Play är tillverkad av polymerglas vilket ger en perfekt passform och ett bekvämt grepp. Skärmen sträcker sig nästan över hela framsidan som gör att telefonen kan upprätthålla kompakta dimensioner som är lämpliga för enhandsanvändning.

    Mer innehåll på skärmen
    5,7" Max Vision pekskärmen har ett brett bildformat på 18:9 samt Full HD+ 1440x720 upplösning som gör att du får plats med mer information och media.

    Fantastisk bakre kamera
    Den bakre kameran är utrustad med 13 Mpix-sensor och autofokus för att säkerställa detaljerade och levande bilder och videoklipp. Med en bländare på f/2.0 kan du ta snygga bilder även under sämre ljusförhållanden.

    Främre kamera
    Dokumentera de bästa stunderna i livet med den framåtvända 8 Mpix-kameran som kombineras med LED-blixt så att du kan ta snygga selfies under alla typer av ljusförhållanden.

    Fingeravtrycksläsare
    Lås upp din smartphone med ditt unika fingeravtryck tack vare den integrerade fingeravtrycksläsaren. Du kan även verifiera mobila betalningar med ditt fingeravtryck.

    Batteri och laddning
    Batteriet på 4000 mAh ger dig tillräckligt med kraft för att använda telefonen hela dagen utan några problem. Den medföljande TurboPower laddaren ger dig flera timmars batteritid på endast 15 minuters laddning - perfekt för en hektisk vardag.

    Android 8.0 Oreo
    Tack vare Android 8.0 Oreo ger notifikationskanaler dig mer frihet till apphantering, och låter du välja notifikationsljud eller vibration samt låter dig slumra notifikationen en viss tid. För extra säkerhet skyddar Oreo din enhet mot virus samt datastölder från en realtids säkerhetsskanner.

    Octa-core processor
    Octa-core Snapdragon 430-processorn är klockad på 1,8 GHz och åtföljs av 3 GB RAM så att du kan ladda och växla mellan flera appar utan att störas av lagg eller förseningar.

    Fler funktioner:
    - 32 GB internt minne
    - Micro SD-kortplatsen med stöd för upp till 128 GB-kort
    - Dubbel SIM-kortplats låter dig använda ditt privata nummer och ditt jobbnummer på samma telefon
    - WiFi-n, Bluetooth 4.2
    - 3,5 mm mini-jack, FM-radio (kräver anslutna hörlurar)
    - GPS-navigationssupport
    - Micro USB 2.0-port för laddning och synkronisering
     
    Last edited: 7 nov 2018
  6. Jimmy 76

    Jimmy 76 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 dec 2017
    Inlägg:
    359
    Mottagna gillanden:
    383
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    S24 ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    S24 ultra
    Ny asus 5z finns
     
  7. rotiz

    rotiz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 aug 2009
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Svart Mate 10 Pro i bra skick (128gb). Några extra skal följer med. Hörlurar och låda är för tillfället borta men kan letas upp i efterhand.

    3000:-, finns i Solna.

    Editor:
    Har en Lätt kantstött Lenovo P2 också om batteritid är viktigare än kamera. 1500:-
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.