Problem: Mobilen startar om när jag har minneskort i telefonen

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Vwirstam, 2 mar 2012.

  1. Vwirstam

    Vwirstam Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jan 2012
    Inlägg:
    782
    Mottagna gillanden:
    150
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung galaxy S22 ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung galaxy S22 ultra
    Platta 2:
    Apple iPad Pro
    Jag har ett problem med min telefon... När jag hade mitt gamla minneskort i så startade telefonen helt random om sig. När jag sedan tog ur det så startade den aldrig om sig mer. Nu har jag köpt ett nytt Samsung 32gb och den börjar nu göra samma sak.

    Vad kan vara problemet samt hur kan jag lösa det?

    Tack!
     
  2. Arbu11

    Arbu11 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 dec 2011
    Inlägg:
    1 716
    Mottagna gillanden:
    335

    MINA ENHETER

    Been there done that... Enda lösningen är väl i princip att ge fan i minneskort! ^^ Nej men jag vet inte... Jag tog ut mitt, orkade inte med problemen... Jag la några appar på den - pang, startar om sig... TACK! :)
     
  3. Nalle puh

    Nalle puh Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 aug 2011
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag har haft omstarts problem med min förra S2.
    Den var inne på verkstad 2 ggr utan att dom fixade detta, jag la in två st skrivningar på fairshopping.
    Tillslut hjälpte Elgiganten mig att kontakta Samsung (glöm deras Support dom är ett gäng tomtar), fick en helt ny mobil ifrån dom och omstarts problemen är borta.
    Finns trådar här på forumet om omstarts problem och många tror att detta beror på minneskortet, tror det är ren spekulation min klarar av alla dom korten jag har här hemma med uptime långt över en vecka.
    Det är bara att kriga så att du får din utbytt för det är fel på den.
     
  4. laizita

    laizita Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 okt 2009
    Inlägg:
    42
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Hade problem med ett minneskort från Teknikmagasinets, deras egna "ZAP Glider".
    Minneskortet alt SD-Minneskort konvertaren som man fick med kortslöt jobb-datorn.

    Ett tips, testa minneskortet i en annan telefon. Fungerar det då? Ja formatera om det på den telefonen & försök igen.