Ki
Din fråga är omöjlig att besvara. Ha köpt en från clove.co uk och en från amazon.co.uk till tjejen, båda fungerar än, dock kanske att den från amazon brusar lite mer i högtlaren om man trycker den hårt mot huvudet. Men med tanke på hur många de säkert säljer så ger inte detta någon vettig info dock för dig. För mig köpte jag sen andra från amazon för det kändes mer säkert om något strular (o billigast på nätet i europa typ) då de är ett gammalt stort företag som jag kände mig grymt säker på kommer existera under hela telefonejs garanti tid hehe. Sanningen är, under mina nu 11 år med mobil haft en-två av drygt sex mobiler som jag INTE haft inne på service. Varför kan man undra, men jag vet nog själv, köper alltid det senaste, oftast samma vecka som de kommer ut och inte den mest varsammaste, då får man ta skiten med att de finns produktionsfel. Detta suger att det sä men nog är verkligheten men hade man lärt sig att köpa mobiler som redan funnits på marknaden i några månader så slipper man nog detta.
Hade massa problem med min nokia 5800 med och samma sak där, förbeställd från finland med första batchen säkerligen, man kunde t.o.m se hur de ännu inte riktigt fixat sina plast formar för skalet perfekt, de som köpte några månader senare hade inga problem medans jag hade två service ärenden....
Historien bara återupprepar sig hehe men defy e den bästa mobil jag haft och kan inte se att någon annan mobil på hela marknaden har en chans. Den är verkligen grymt liten och till det priset så den helt outstanding med den ip65 standarden... Kanske bladen kan konkurera i pris men jämfört med en gratia tex känns det som ngt helt mycket bättre helt enkelt.... I värsta fall så får du ett garantiärende, men inte hela världen...
Last edited: 19 december 2010