Jag köpte Champagne-band i staterna senast jag var där. Min polare som bor San Francisco kommer hem till Sverige ett par veckor nu i sommar, jag kan höra med honom om han har plats i resväskan för ett par champagnebruna band om ni är sugna, men jag kan inget lova.
Mailade dem igår å han har nu satt ut en efterlystning på min klocka eftersom dem inte har uppdaterat "informationen" ang statusen. Så får se om dem hittar min klocka å hur långt dem kommit på den, annars får dem fan betala en ny till mig!
Efter mycket pillande har jag fått på adapterna och metalarmbandet. Nu behöver jag bara korta ner det ett par länkar hos urmakaren. Lägger upp en bild på det färdiga resultatet sen.
Ringde Mobylife idag å tydligen så skickar dem klockorna som ska på reparation till Danmark..... Och när min klocka nu är klar vet dem inte. Dom har mailat Danmark men de kan ta upp till en vecka för svar så jag lär väl inte få min klocka fören om 1månad till säkert... Grrr
Så, nu har tydligen 5.1.1 börjat rulla ut! Tog lite tid bara... http://m.androidcentral.com/android-511-update-finally-begins-rolling-out-moto-360
Installeras på Min Moto360 just nu Av naturliga skäl är det svårt att göra några bedömningar på batteritid innan en viss tids användning dock...