Multitaskinganpassade appar

Discussion in 'Samsung' started by Runarsson, May 28, 2013.

1. Runarsson

Runarsson Kid Droid Medlem

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7
    Info:
    Apex Launcher Pro
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 10.1 2014
    Info:
    Apex Launcher Pro
    Med uppdateringen till Jelly Bean blev fler av apparna anpassade för multitasking och raden där nere blev riktigt lång. Dom allra flesta var appar som kom med Noten vid köpet, men jag hittade även appar som jag själv installerat där nere... LectureNotes, Solid Explorer och ev. även Google Chrome (inte 100% om installationen var min). Bevisligen är det fler appar än dom i "Note-paketet" som är anpassade för multitasking.

Är det någon som vet om fler än dessa?

2. dijkstra

dijkstra Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Det finns tydligen ett mod för att anpassa appar för multitasking: https://www.youtube.com/watch?v=ExG3YDZuL0g

Jag har inte testat än eftersom jag precis beställt min note, men det ser ut att funka med det mesta, dock behöver man tydligen roota för att kunna anpassa vissa officiella google-appar som gmail eftersom de annars inte kan avinstalleras (vilket de måste göra för att installera den modifierade appen). Jag vet inte heller hur det funkar med uppdateringar, möjligtvis måste man göra om proceduren om man vill uppdatera en app.

3. RoidRage

RoidRage Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Kommer inte ihåg adressen men det finns en sajt som imehåller moddade appar för multi tasking, du behöver inte root men du får inte heller uppdateringar från Play Store.

Sent from my GT-P3113 using Tapatalk HD