Mw 600 och Tattoo eller android över huvudtaget

Diskussion i 'Tattoo' startad av Densvenske, 10 okt 2010.

1. Densvenske

Densvenske Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Hej köpte mig ett mw 600 headset och tänkte mig att det skulle funka till min tattoo För bluetooth headsetet pappa har funkar den med men nu är det så att det går att koppla i hop båda men får inget ljud skit skumt någon som har detta head set och vet någon lösning?

Det är musiken som inte funkar.

Last edited: 10 okt 2010
  2. Ekofasc

Ekofasc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    184

MINA ENHETER

Du måste hålla in playknappen så dyker det upp två ikoner på headsetets display - fm-radio och en mobil. Då har du några sekunder på dig att mha volym-"knappen" välja mobilen för att få musik överförd från mobilen till headsetet. Hoppas du förstår.

3. Densvenske

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Okej ska testa detta :)

Funkar inte.

knapparna på headsetet fungerar att styra den inbyggda musik spelaren med.

Last edited: 10 okt 2010
  4. no1daag

no1daag Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Bara en liten tanke kolla så Medialjudet för Bluetooth är på i Tattoon så den inte är avstängd.
    Om knapparna fungerar på headsetet så borde ju inte kopplingen inte mellan telefonen och headsetet vara några problem.

1: Testa först att höja ljudet på volymknapparna på telefonen när du har headsetet inkopplat.
    2: Gå in iBluetooth inställningarna och kontrollera att headsetet är ihop parat både för telefon och medialjud. Du kan se det även på Bluetooth symbolen i statusraden ">B<" ska den vara om du har allt rätt inställt. Annars ser symbolen bara ut ">B" om du har telefondelen kopplad.

5. Densvenske

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

allt var inkopplat rätt men inget ljud. Och ljudet var på högsta i både telefon och headset. en mustisk sak är att i spotify kom det ljud en milisekund sen bara brus.

Inget fel på headsetet för jag använder det till min gamla sony ericsson.

6. no1daag

no1daag Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Vad använder du för musikspelare? Kom på att jag hade ett litet problem när jag använder Doubletwist som musikspelare. Då fick jag inte heller något ljud ibland men ljudet kom ut i högtalaren istället. Väldigt lustigt oxå
    Kunde köra med Doubletwist ut i Högtalaren och defaultspelaren med en annan låt i Bluetooth headsetet.
    Enda sättet att få igång Doubletwist till Bluetoothheadsetet var att starta om telefonen sen fungerade det.
    Hjälper ju inte dig men lite på samma tema. Använder förresten Jabra BT3030 med Ericsson headset fungerar utmärkt.

7. Densvenske

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

I den inbyggda händer inget i spotify en liten snabb ljud klick men sen är det dött

8. Letalis

Letalis Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    76

MINA ENHETER

Jag har en hero och MW600 och har med lite problem.
    Ljudet är lågt och ringsignalen hörs bara i headsetet.
    Telefonen vibrerar men ger inte ifrån sig någon signal.
    Stänger jag av Headsetet eller bluetooth i telefonen så fungerar ringsignalen igen.