testade denna för första gången idag!
för säkerhets skull, ställde jag både denna och den vanliga väckarklockan på samma tid!
var ju nyvaken, men tror det blev så här iaf:
först ringde den vanliga klckan i ca 2 sekunder, sen tog myclock över och då tystnade den vanliga klockan!
sen, när jag stängde av myclock, verkade det som om det andra larmet, hade ringt i bakgrunden hela tiden (fast det hördes alltså inte), för då började det andra larmet höras igen!
det gick inte att stänga av heller, så jag var tvungen att starta om mobilen!
har även ett par förslag (har inte läst tidigare inlägg, så det här kanske redan har diskuterats):
*på den sidan, man ställer in ett larm, skulle jag gärna se en ruta med "ställ in", "bekräfta", eller nåt liknande, istället för att trycka på det där "v:et", som det är nu!
skulle bli lite mer användarvänligt kanske och tydligare!?
har hänt flera gånger att jag har ställt ett larm och glömt att "bekräfta" på "v" och då försvinner ju inställningarna man har gjort!
*hade en klocka med autosnooze på min gamla n95:a!
vore kanon, om du kunde lägga in det!
*när larmet går på, på morgonen och ögonen ser ut som 2 streck och man får kisa, för att ens se mobilen, typ...
det enda som man ser, när man kollar ner på mobilen, är ju tiden och en sol!
för att se alternativen, måste man dra upp en flik!
vore väl toppen, om skärmen istället utnyttjades till fullo och delades in i 3 delar:
tiden, snooze, stäng av! ("stäng av" kanske även borde va lite mindre än "snooze", så är det iaf på min vanliga väckarklocka, fast där är skillnaden stor mellan dom knapparna...)
bara ett par förslag, som jag kom på efter första användningen!
hoppas det inte blev för rörigt!?
hojta till isf
tackar för en väldigt bra app

Click to expand...