myClock 1.7.1 är nu släppt! :D (Android 1.5+)

Diskussion i 'Applikationer' startad av alioooop, 22 sept 2010.

1. Kingcool

Kingcool Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    116

MINA ENHETER

Eller kanske ha en 1.5+ version och en 2.x version?:-)

Sent from my X10i using Tapatalk

2. alioooop

alioooop Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

skulle nog inte ha tid att underhålla två olika, för troligtvis så kommer mkt anpassas för den ena och sedan ska man ändra i båda för att lägga till funktioner osv och har just så pass tid med detta projekt tyvärr :\

3. Sportmats

Sportmats Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Om man inte kan ta kritk för något man har gjort, vinstintresse eller ej så är det bara att lägga ned. Väljer man att lägga ut något till allmän beskådan och som fungerat hur bra som helst men sedan är så klåfingrig att mickla med den så att den blir sämre och inte fungerar, så får man räkna med att få skit.

4. alioooop

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

1. den är i beta!
    2. hur fan ska jag få veta om något funkar på alla telefoner om jag inte skickar ut den så folk får testa? jag är inte rik och har hundra olika telefoner! lär dig programmera för android så ska du fan få se att det inte är det lättaste!! är fan student och gör detta gratis så har inte råd med massa developer phones!
    3. det där var fan inte ens kunstruktiv kritik, det var fan mer ett påhopp!!
    4. jaa jag la till en funktion och än en gång så funkar det för dom flesta och du är hittills den enda som inte kunnat få de att funka efter en ominstallering! har tom skrivit på marketsidan att man ska installera om den om man får problem!

jag har inga problem med konstruktiv kritik men påhopp och när någon inte ens vet själv hur det är att vara programmerare kommer och säger sånt där så blir man less och uppenbarligen så är jag inte den enda som reagerar på detta!!

5. Zkeeter66

Zkeeter66 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

:cool: Hejja på med din utveckling av din eminenta klocka!
    Den har inte varit felfri för mig i alla versioner, ( fick samma svartskärm jag med) men jag fortsätter att använda den då det är en klocka som passar mina behov i stort och inte hittat något bättre än så länge i alla fall...
    Fortsätt du! vi är nog många som tycker du gör ett bra jobb....

Och sedan så kan väl Sportmats lära sig att ge kritik på ett vettigt sätt INNAN man klagar....

Last edited: 17 okt 2010
  6. alioooop

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

nej nej felfri har den inte varit men samtidigt så är man själv aldrig den bästa bugletaren! man missar alltid något och eftersom jag inte har ett företag eller över huvudtaget känner många med android så har jag inte resurser för att ha massa som kan testa innan jag släpper den! och eftersom att den är betataggad så kan ju folk förvänta sig att det kan finnas fel! :) skönt att det finns folk som fortfarande använder den även fast den haft sina fel iaf :)

7. Eos95

Eos95 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    125
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Sony Compact z5

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Sony Compact z5
    Platta:
    Nexus 7
    Info:
    (1gn)
    Övrigt:
    Microsoft surface 1,
    den verkar ju bra ska testa den :)

8. samster93

samster93 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Håller med till fullo visst det har varit vissa problem ibland men då har de fixats väldigt snabbt och jag tycker det är den helt klart bästa väckarklockan jag har testat iaf och ska man ge kritik ska det vara konstruktiv kritik. Så keep uo the good work även om det finns sådana som tror att det är en barnlek att få allt att fungera på alla telefoner som ju skapar näst intill oändliga kombinationer med olika roma android versioner skärmstolekar mm mm.

9. Karamellkungen

Karamellkungen Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Laddade precis ner och testade, fungerar hur bra som helst!
    Gillar fade-in funktionen när larmen går igång, jag får alltid en smärre chock av andra larm när det bli full volym med en gång :)

I framtida uppdateringar så får den gärna fadea in alarmen mjukare, man hör hur alarmet hoppar upp ett snäpp i volym när den ska stegra högre (kör på 1min fade-in).

Bra jobbat

Last edited: 17 okt 2010
  10. alioooop

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

tack alla :) kommer fortsätta försöka få den att fungera felfritt o som alla vet så tar jag ju åt mig av allas idéer och skriver upp det mesta :)

11. bonath

bonath Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag hoppas att du inte tar bort stödet för 1.6.
    Vi Tattoo-ägare är redan mobbade vad det gäller MÅNGA appar... :mad: :cry:

12. Aash

Aash Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Och med det uttalandet bekräftar du det jag redan misstänkte, att du är totalt okunnig i ämnet och inte värd att lyssna på.

Det är tråkigt att en sån som mats här inte kan komma med sin kritik på ett vettigt sätt och irriterande att han tror att han vet vad han pratar om. Men det är sånt man får ta antar jag.. inget att bry sig om alioooop :)

13. alioooop

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

kommer inte ta bort det stödet förns alla androidversioner innan 2.0 är utdöda så oroa dig inte :)

14. alioooop

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

de haru rätt i men samtidigt blir man ganska less ibland :P

15. niklas.berggren

niklas.berggren Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Dags att anmärka lite?

Jag har problemet att när jag använder myclock så hänger sig väckarklockan då jag kör med GOTO som lockscreen... Enda utvägen då är att stänga av telefonen och trösta dottern och sen pipa till skolan :)

16. Mizz Mezz

Mizz Mezz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

17. alioooop

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

problemet är att det programmet är som ett litet "hack" för att byta ut låsskärmen och en betal app så känner inte jag att jag vill köpa den för att kunna testa när jag själv inte ens får nå för att göra detta ^^ och kommer hur som helst troligtvis inte få min app att fungera som den ska med den låsskärmen tyvärr :P men om den nu hänger sig varför måste du starta om telen? förstår inte varför min app skulle hänga sig bara för att du kör någon annans app samtidigt :S

18. alioooop

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

19. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

20. alioooop

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

joo jag kommer jobba på så mkt jag hinner o skulle det vara så jag inte hinner längre kommer jag ju självklart söka en ersättare här på forumet men det är inte aktuellt nu iaf :)

synd att android funkar olika på olika telefoner!!