tjena! har alltid varit ärlig o sagt de jag upplevt o fått höra så nu ska jag fortsätta med de o försöka vara så ärlig som möjligt
innan version 1.7.0 hittade jag av en slump något som inte ens de officiella exemplet hade i koden under förklaringen av alarm. personligen så tror jag att de är de som påverkat att vissa romar haft random FCar o hittade en rom som fick de o nu löste denna slumprad kod de för min rom. la upp 1.7.0 torsdagkväll o har inte fått några felanmälningar sen dess. har ställt x antal alarm per dag sen dess för att någon gång kanske få en fc o hittills har jag inte fått de

vet att själva alerten inte kommer kunna få några FC iaf för har gjort kontroller på allt som går fel o skulle något få fc äre just skapningen och borttagningen av alarmet som kommer påverka de o de är just där jag hittade felet
insåg att de blev massa svammel nu men kortfattat kan jag säga att den nya kodraden har varit officiell för kort stund för att jag ska säga att den helt säkert är felfri nu men har inte fått någon kommentar angående detta sen dess

för din egen skull avråder jag dig att använda denna i åtminstone en vecka till iaf men att du ska höra av dig då så ser vi hur det gått

detta är faktiskt enda anledningen till att beta stämpeln inte är borttagen än! sen du slutade använda den har nog mkt tillkommit

min favoritfunktion är nog väderalarm

har fått mkt bra kritik o känns kul att jag kom på något som vad jag vet är ganska unikt i alarmsammanhanget

Click to expand...