Ja, denna väntan... Jag är en del av Notion Ink familjen som får lägga en förorder före alla andra. Jag kommer nog också att göra detta.
Den hemliga sensorn ja, många teorier och lite svar än så länge. Mer info kommer nog på torsdag den 9 december.
NFC - Tja varför inte. Det verkar ju som att Gingerbread verkar få stöd för det iaf. Men som Das Erdbeerkuchen nämnde ovan så talar storleken på plattan emot det.
Trådlös laddning - Låter smidigt men jag tror priset talar lite emot den. Vi snackar om ett redan pressat pris på adam. Kollar man priserna på powermat.com så verkar det ligga på 70-80 dollar. Halvera det och du hamnar på åtminstone ett par hundra. Tja kanske, men jag tror inte det.
Infrared sender/receiver - Det som talar för är det mystiska "fönstret" som sitter på höger sida på adam. Ingen vet vad det är och det ser väldigt likt ut som ett IRDA fönster som sitter på min laptop.
Active digitizer - Vore inte helt fel... det som tala för är att Rohan har visat en skärmdump på deras egenutvecklade ritprogram.
Teslatouch - Just det ja. Det läste jag ju om igår. Vore riktigt coolt.
Jaja, vi får vänta och se. Troligen kommer det info den 9:e om sensorn och idag den 6 december kommer Google meddela att Gingerbread släpps. Jag tror att Adam kommer levereras med gingerbread.
Har ni sett vilken explosion det bilvit av kommentarer på deras blogg. Helt galet. För mig fungerar det inte att läsa kommentarer längre. Jag tror wordpress har problem med så mycket kommentarer.
Last edited: 6 december 2010